Διάφορα Άρθρα

Τέσσερα Οφέλη Του Αυγού Κατά τι Διάρκεια της Εγκυμοσύνης

Τέσσερα Οφέλη Του Αυγού Κατά τι Διάρκεια της Εγκυμοσύνης :

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία τόσο της εγκύου, όσο και του μωρού. Μέσω της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, η μέλλουσα μαμά προσλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για αυτήν και το έμβρυο θρεπτικά συστατικά που συμβάλουν και στην ανάπτυξη του.

Τα αυγά είναι από πιο ωφέλιμες τροφές που μπορείτε να προσθέσετε στην διατροφή σας, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, ασβέστιο και πολλά ακόμη διατροφικά στοιχεία. Ποια είναι λοιπόν, αναλυτικά τέσσερα οφέλη του αυγού και ποια είναι η προτεινόμενη ποσότητα που μπορείτε να καταναλώσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

ΠΡΩΤΕΐΝΗ :

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη του μωρού, η κατανάλωση αυγών σε επαρκή ποσότητα συμβάλει στην ανάπτυξη του       εμβρύου, καθώς το αυγό περιέχει τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία δεν μπορεί να παράγει ο οργανισμός.

ΡΥΘΜΊΖΕΙ ΤΙ ΧΟΛΗΣΤΕΡΌΛΗ :

Σύμφωνα με έρευνες η συχνή κατανάλωση αυγών εξισορροπεί τα επίπεδα χοληστερόλης στον οργανισμό.

ΣΥΜΒΆΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΆΛΟΥ ΤΟΥ ΕΜΒΡΎΟΥ :

Τα αυγά περιέχουν καλά επίπεδα χολίνης η οποία είναι καλή για την ανάπτυξη του εμβρυϊκού εγκεφάλου.

ΒΙΤΑΜΊΝΕΣ :

Τα αυγά είναι πλούσιες πηγές βιταμινών, Β2, Β6, Β12, βιταμίνης D, και μετάλλων όπως το σελήνιο, ο ψευδάργυρος ο χαλκός και ο σίδηρος.

ΠΟΙΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΌΜΕΝΗ ΠΟΣΌΤΗΤΑ ΚΑΤΆ ΤΙ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΎΝΗΣ :

Η ημερήσια πρόσληψη αυγών εξαρτάται από τα επίπεδα χοληστερόλης του οργανισμού. Εάν τα επίπεδα χοληστερόλης είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, συνιστάται να συμπεριλαμβάνετε τρία ως τέσσερα αυγά την εβδομάδα.

Πηγή : www.mothersblog.gr

Photo by Dragos Gontariu on Unsplash

paidikimoda.gr